Tuesday, 26 May 2015

Don't judge a book by its beauty cover.

Hello. So this is another blog of me of sth Haahahahahaaha. I know if you are were wondering where on Earth was me.. hmm.. the only reason I closed and stoped writing my blog is because I was so fed up of using slow internet recently. That makes me stop for awhile and... wooosh! I am here now :D

So today I wanna write a little about book cover. What book? Fifty shades of grey? Pfftttt. P/s : Is the novel great? Or..?

Book stand for people laaah hahahaha. Why I said book? Bersesuaian dgn pibahasa london tu.. dont judge a book by its cover. Maksudnya jgn menilai seseorang berdasarkan rupa. Haa... so today I am gonna tell my opinion abt types of people that we usually judge.

Number one ;
Maleficent.

People that other people usually judge is Maleficent typed. Org yg cam maleficent ni dia lain dari yang lain. Dia dingin dan tidak mesra dek sapaan cewah. They're the type of person which people assumed as evil. But in a really deep of their heart that we couldnt see is kindness, and also.. rebellion. Org camni biasanya bermasalah spt pernah kena buli or else. So, dont ketepikan dia! Kena slalu kwan dia! Cuit hatinya itu! Manalah tahu koranglah auroranya? *wink*

Number two ;
Funny Mimosa.

Org camni agak kompleks. They do look pemalu or dingin kadang2... tapi actually dorang ni baik dan friendly bila korang knal. Dont confuse nn maleficent. Maleficent mmg dingin ngan semua org walaupun dorang dah lama knal. Tp kalau yg ni, mereka hanya tampak dingn dari luar. Tapi aku dang knal, macam jack in the box. Hahahahaha. I kinda like that type of person :3

Number three;
prince charming.

Org jnis camni biasanya cantik or hnsem. Dorang ni punyalah hnsem sampai kita judge dorg ni baik or whatever lah kan. Hahahahaha tapi sebenarnya mulut, naudzubillah. Aku tak suka org camni and trust me I been faced with those kinda people in my entire life! Skrg ni ai dah cerdik sket dan tahu segala apa di mata itu  tidak benar belaka.

Number four;
The shrek.

Shrek adalah spesies yg org slalu judge yg dorang ni jahat lah... kann.. alaaa cam cite shrek tu. Tp senanya shrek ni dia periang nn suka bt lawak. Dan dia pun cam sado tp penyayang org  nye :3

Haaaa ai dah takde idea. Lagipun ai tgh sebuk sbb esok study sobs haaa tu je lah. Kalu rase ai lupe apa apa, leh tambah kat komen :3

No comments:

Post a Comment